Przykłady przygotowanych w Katedrze prac doktorskich:
Metoda doboru optymalnych parametrów geometrii i kinematyki łyżek ładowarek
Metoda doboru układu skrętu przegubowych zespołów jezdnych
Metoda identyfikacji charakterystyk energetyczno-siłowych wymuszenia udarowego w procesie urabiania ośrodków skalnych
Wpływ niezgodności kinematycznej układów napędowych na energochłonność ruchu pojazdów przemysłowych
Wpływ adaptacyjnego zawieszenia podwozi gąsienicowych na wskaźniki jakości pojazdów przemysłowych
Wpływ opon poliuretanowych na energochłonność ruchu pojazdu
Modelowanie sprzężenia układu napędowego z gąsienicą elastomerową
Modelowanie stateczności dynamicznej pojazdów przemysłowych z podatnymi elementami jezdnymi
Modelowanie procesu skrętu pojazdu z gąsienicami elastomerowymi
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności